czwartek, 1 maja 2014

Takie tam info.

* Założyłam Ask'a, abyście mogły pytać mnie o co tylko chcecie :D
  Będę odpowiadać na każde pytania.  Możecie mi podać również swoje.
  http://ask.fm/Mystory23love
* Jeżeli będzie pod rozdziałami przynajmniej po 13 komentarzy, będą dodawane
  kolejne rozdziały < tak będzie dopóki jest I część >
* Każdy kto piszę z anonima niech podpiszę się np. /Claudia
* Zmienię niedługo nagłówek.
* Zrobiłam zakładkę nową, w której możecie zostawiać linki do swoich blogów jeżeli na nie jeszcze  nie wchodziłam i ich nie czytałam. Jest tam również napisane jakie blogi polecam. 
* Około rozdziału 25 kończę część I i zaczynam II część, która będzie krótka. Zbliża się do końca tej historii, ale obiecuję, że będę pisać kolejne  opowiadanie na tym samym blogu. Myślę,że lepsze, bo to jest takie pierwsze, na którym uczyłam się na błędach, bo nie najlepiej się zaczęło i nie tylko dlatego. Mam nadzieję, że wtedy będziecie dalej moimi czytelniczkami :*
* Komentujcie rozdział 22 i kolejne :*  
* Te komentarze dają mi MEGA kopa w dupę. I dostaję takiej weny.. :D  Kocham was :*

2 komentarze:

  1. dobiłam45 obserwatorów ;p błedy robi kazdy ;p
    moze rewanz za obserwacje? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, że kocham to opowiadanie ? ;> i mam nadzieję, że pokocham kolejne <3
    czekam na więceeeeeeej! Powodzenia! ;)
    www.cicha-kawiarenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń